vrijdag 18 maart 2016

Hardlopen met #cwxtights #running @Norg @cwx_usa

Vanmorgen startklaar om te gaan hardlopen.
Alhoewel het niet zo mooi weer als het gisteren was toch naar buiten voor een rondje te hardlopen.
Het was bewolkt buiten en soms miezerde het een beetje.
Het lopen voelde erg lekker, wat leidde tot een 11km hardloop ronde.
De Stabilyx Tight deed zijn werk goed door mij steun te geven waardoor ik mijn balans goed kon vast houden tijdens het hardlopen.
Na het lopen wordt de broek een recovery tight, een sneller herstel van de spieren.

Ik hoop wel dat het weer gaat verbeteren, mooie dagen om lekker te kunnen fietsen.
Het hardlopen gaat super, maar fietsen vind ik ook erg leuk, vooral de lange afstanden kom je nog eens ergens.
27 April op Koningsdag  is er als het goed is weer de mogelijkheid tot hardlopen 1,2,3 en 4 mijl.
Afgelopen jaar was nog een beetje te snel na net te kunnen hardlopen, maar dit jaar wil ik wel graag mee lopen dan de 4 mijl.
Een record tijd wordt het zeker niet, maar ik vind het mee doen en het kunnen belangrijker dan winnen.
De uitdagen en het volbrengen van een hardloop ronde geeft mij enorm veel voldoening.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews