zondag 5 juni 2016

Rustig aan doen na angstige nacht.

Woensdag op dondernacht was een angstige nacht voor mij.
Na vlot in slaag gevallen te zijn werd ik na een uurtje wakker, ik kon mij praktisch niet meer bewegen.
De hele rechterkant van van mijn lichaam deed niets meer, alles voelde verdoofd aan het leek wel wat op kramp.
Doordat het bewegen niet echt wou, kon ik ook niet bij mijn telefoon komen.
Moest toen wel gelijk terug denken een 2009.
De volgende morgen was het gelukkig wat weggetrokken, ik kon mij wat meer bewegen.
De rest van de dag trok het nog verder weg, wel heb ik nog steeds een doof gevoel in mijn rechterhand.
De spieren in mijn rechterhand voelen aan als verdroogd elastiek.
Gisteren proberen te zwemmen, ging best wel goed behalve rechterarm/hand.
Het water was op dat moment toch wat te koud voor mij.
De afgelopen dagen rustig aan gedaan, voel mij al een heel stuk beter, meer mag mag ook natuurlijk.

Mooi dat het nu een paar dagen warm is, goed voor mijn spieren, maar mijn hoofd vind het niet prettig.
22 - 24 graden vind ik persoonlijk een mooie temperatuur voor mij waar ik mij prettig bij voel.
Ik klaag niet hoor, probeer mij er zo goed mogelijk aan aan te passen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews