donderdag 13 oktober 2016

@cwxbenelux De Insulator tights 8K hardgelopen in 8 graden. + film

Vanmorgen was het 8 graden buiten met een wind uit het oosten.
Rekening houdend met deze temperatuur heb ik mij daar op gekleed.
Met als voornaamste de Insulater Tight.

De Insulator biedt gereleateerd aan het type de ondersteuning. De Insulator is specifiek ontworpen voor de koude dagen en biedt door het gebruik van dikkere materialen extra warmte tijdens het sporten.

Met de steun van de Insulater Tight aan mijn benen ging het goed vandaag.
De benen werden niet koud en ze bleven mooi op temperatuur.
Genoeg bovenkleding in dunnen laagjes en handschoenen aan gedaan.
Mijn lichaam is een koud kleum geworden na mijn hersens infarct.
Dat weet ik en met daar rekening mee houden weet ik wat ik moet doen en blijf ik het hardlopen leuk vinden.

Dat de koude periode er nu weer aankomt vind ik niet zo erg, hoop alleen dat het niet glad wordt dat vind ik helemaal niets.
Tegen de kouw kun je kleden en met het hardlopen wordt ik wel warm.

Ook kreeg ik de vraag/opmerking als ik een marathon wil lopen.
Even over nagedacht en waarom niet eigenlijk.
Er zijn genoeg lopers die veel ouder dan mij zijn nog een marathon lopen.
Een wereld recor zal het vast niet worden voor mij, meedoen en het halen is veel belangrijker.
Eerst de 9km en 15km wedstrijden lopen en dan trainen om een marathon te kunnen lopen.
Dat wordt dan wel een druk schema, ik wil ook graag fietsen op de easyrider.

Dromen is erg mooi en wat is dan nog mooier om een droom te kunnen waarmaken.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews