zondag 22 januari 2017

Buiten hardlopen @Norg

Vanmorgen heerlijk buiten hardgelopen.
Verharde paden maar ook door het bos gelopen.
Daar was het wel goed uitkijken, door de vorst was de ondergrond hard bevroren.
Water was allemaal in ijs veranderd, kan zeggen dat ik over het ijs ben gelopen, figuurlijk dan ben er meer over heen gesprongen.
Maar uitkijken was het wel voor mij, het kon soms ook glad zijn, niet erg prettig als je evenwicht niet werkt.
Vanmorgen goed aangekleed toen ging het vrij goed.
Wel rustig gelopen, mijn longen de tijd gegeven om goed te kunnen ademen.

In de schaduw was het nog wel wat wit, maar voor het overgrote deel is dat nu allemaal verdwenen.
Er waren nog maar weinig mensen onder weg.
Bij de Norgerberg verzamelde loopgroep Norg zich om te gaan hardlopen.
De loopband loopt goed hoor, maar buiten vind ik het toch vele malen leuker.
Helemaal als je in een mooie omgeving loopt en bij elke stap die je zet weer wat anders ziet.
Het weer moet dan wel wat meewerken met mij.
Op deze manier kan ik mij aanpassen aan de weer omstandigheden en hoef ik op zo'n dag niet niets te gaan doen.
Winter hoort er bij, het is niet alleen maar zomer in Nederland.
Elk weer type heeft zijn eigen ding wat je wel of niet leuk vind.
Het wordt vast wel weer warmer buiten, wat het voor mij makkelijker maakt om te sporten buiten.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews