woensdag 1 februari 2017

@cwx_usa @cwx_usa Hardlopen in Ventilator Web Top op de loopband.

Vanmorgen sinds ruim 1½ week weer hardgelopen.
En het ging erg lekker, rustig tempo begonnen en steeds de looptempo verhoogd en daarna weer afgebouwd en zo 5km hardgelopen.
Vandaag voor het eerst de cwx ventilator web top samen met de cwx-tight van Emmsports.
De top zorgt ervoor dat ik meer recht op blijf, de schouders worden meer naar achteren getrokken.
Samen met de ondersteuning van de Tight ging het lopen erg lekker helemaal omdat ik nu wat rechterop bleef lopen.
Na een tijdje ala mijn lichaam moe begint te worden wordt het steeds zwaarder om rechtop te blijven.
Nu werd het nog steeds zwaar maar had ik extra ondersteuning om wel rechtop te kunnen blijven.
Niet voor overhangend lopen wat extra belastend is voor mijn nek en schouders.
Nu zou ik graag wat warmer weer buiten willen hebben, dan buiten lopen wat ik zelf toch echt een heel stuk prettiger vind.




Afgelopen maandag avond gewandeld met de beweeg groep.
Wandelen kun je het niet echt noemen het waren een heleboel verschillende oefeningen waarna ik redelijk vermoeid ben thuis gekomen.
Vanavond gaan we zwemmen en heel veel andere oefeningen dus beweging genoeg.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews