vrijdag 17 februari 2017

@Decathlon @Norg Sporten en voeding

Vanmorgen 8,46km hardgelopen over voor het grootste deel zandpaden.
Dkit is zachter dan verharde paden en dat kan ik goed aan mijn knieƫn voelen.
Wel maakte het vochtige weer het zand wat nat wat het gelijk ook zwaarder maakte om op te lopen.
Met de Kipling Trail schoenen had ik voldoende grip op de zand paden om goed vooruit te komen.
Met een temperatuur van +/- +7 graden was het lekker loop weer.

Afgelopen woensdag hebben we het over voeding gehad van Beweegreden Norg.
Dat suiker in zoveel producten zit  en dat hert ook vaak onder een andere naam wordt neergezet.
We hebben de uitdaging gekregen om 3 dagen suikervrij te gaan eten/drinken.
Dat doen we volgende week, nu al bezig om een boodschappenlijstje te maken om straks de juiste producten mee te nemen voor het eten.
Lastig gaat het vast en zeker worden, maar de uitdaging aangaan?
Tuurlijk ga ik deze aan.
Daarna nog een half uur gezwommen, nou ja zwemmen, het waren pittige oefening die we moesten doen.

Ik doe niet alleen maar voor de lol mee met Beweegreden Norg, Ik wil graag bewuster worden met voeding en meer regelmaat met het sporten krijgen.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews