zondag 19 februari 2017

Hardloop kleding van www.runcolor.nl @Norg

Vandaag mijn rondje in mijn nieuwe hardloop kleding gelopen.
Vanmorgen miezerde het nog wat buiten, maar vanmiddag was het heerlijk weer om naar buiten te gaan.
Een rustige 5,2km in 35:14 gelopen.
Afgelopen nacht last van het  slikken gehad waardoor ik niet echt goed kon slapen.
Door het lopen goed gezweet, en de longen voelen weer schoon aan.
De aanleiding voor de kleuren van de hardloop kleding zijn de kleuren van mijn Raisin Hope Fietskleding.
Als Ambassadeur van de Raisin Hope Foundation Nederland wilde ik niet alleen tijdens het fietsen dat uitdragen, maar ook tijdens het hardlopen.
Dankzij het fietsen lukt het mij om te kunnen hardlopen.


Wil jij ook hardloop kleding naar jouw smaak?
www.runcolor.nl


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews