vrijdag 3 maart 2017

@cwxbenelux @cwx_usa @Emm_Sports Hardlopen met ondersteuning

Vandaag hardgelopen en deze keer met extra ondersteuning.
 De CW-X Endurance Generator Tight ondersteunt de heupen, rug en onderste buikspieren om zo je core en knieĆ«n te stabiliseren.
De Ventilator Web Top is voorzien van de CW-X Support Web™ op de bovenrug om de houding, balans en armbeweging te verbeteren

Beide kleding stukken zorgen er voor dat ik tijdens het hardlopen ondersteund werd.
Ronde tijden opeens erg verbeteren dat gaat bij mij niet op.
Wel dat ik het langer vol kan houden in mijn eigen tempo.
Vandaag over vlakke verharde ondergrond gelopen, maar in onverhard en in een heuvelachtig terrein dan verneem ik zeker goed de ondersteuning die ik krijg van deze kleding.
Voor iedereen zijn er zeker oplossingen om je lichaam de ondersteuning te geven om nog beter te kunnen presteren.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews