woensdag 22 maart 2017

@DecathlonNED @Kalenji #crosslopen in het Bos. Korfballen.

De zon scheen, het waaide bijna niet, het leek heerlijk weer om te gaan hardlopen in het bos.
Hardloopkleding aangedaan, de kiprun schoenen voor grip in het bos.
Achter het glas leek het veel warmer dan het in werkelijkheid was, dus wel goed aangekleed voor deze temperatuur.
Rustig begonnen met lopen en vrij vlot het bos ingelopen.
Er waren nog veel erg natte plekken, maar ook plaatsen die droog leken te zijn, maar dat was alleen oppervlakkig daaronder was het toch wel nat.
Het ging best wel goed totdat ik mijn rechter boven been zeer begon te doen en dan voornamelijk de hamstrings.
Daarop gaan zitten op de bank die ik tegen kwam in het bos.
Een kwartiertje gerust en de pijn trok weg.
Ik ben weer gaan hardlopen maar al snel kreeg ik er weer veel last.
Om het niet te forceren ben ik rustig terug naar huis gewandeld.
Gisteravond tijdens de cirquittraing hebben we goed getraind, ik hoop dat het daarvan komt en dat ik er morgen geen last meer van heb.

Morgenavond de laatste keer korfballen in de zaal, vanuit Beweegreden Norg.
Eerlijk te zijn zag ik daar enorm tegen op hoe zou dat gaan met mijn evenwicht stoornis.
Ik heb er eigenlijk voor niets tegen op gezien, want het gaat mij best goed af.
Zolang ik niet te veel opzij en naar achteren loop dan gaat het aardig goed.
Het schieten met de bal op de korf gaat ook wel goed, het voelde erg vertrouwd aan met toen ik het vroeger jaren gedaan heb.
Wel heb ik moeite met het richten op de korf mijn rechteroog komt wat achteraan mijn linker oog, als de korf maar niet beweegt gaat het vrij goed.

Volgende week gaan we badmintonnen en tennissen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews