zondag 12 maart 2017

Lente crossloop @Veenhuizen. @cwxbenelux @pixiesportswear @ThunderSportsNL @cwx_usa

Zaterdag 11 maart de 5km gelopen tijdens de Lente Crossloop in Veenhuizen in 28:28.
Ik ben zeer tevreden over mijn tijd, nu proberen om deze tijd weer te verbeteren en onder de 28 minuten zien te komen.
Het was lekker voorjaar weer om te hardlopen, toch nog wel de Thundersportshirt met lange mouwen eronder aan gedaan.
Daarboven de Pixieshirt  waardoor ik het niet koud en ook niet te warm heb gekregen.
Met de cwx  tight van Emmsports voor de been ondersteuning en de vent web korte mouw eronder maakte het compleet.

Maar uiteindelijk moest ik het zelf doen, en aangezien ik kan genieten van het hardlopen gaat het ondanks mijn beperkingen door mijn NAH toch vrij goed.
Een super snelle tijd zal het voor mij nooit worden, maar het kunnen hardlopen is voor mij de grootste beloning.

Gisteren eigenlijk zonder erbij goed te nadenken mijn nike schoen aangetrokken ipv de trail schoenen.
Gelukkig was het terrein waar we moesten lopen aardig droog.
Glij partijen moet ik echt niet hebben, met mijn evenwicht storing is dat praktisch niet te doen wat mij erg veel energie kost om recht op te kunnen blijven lopen.

De volgende loop is op Zaterdag 10 juni 2017.
Voor de uitslagen en verdere informatie over de loop vind U hier!

De foto is gemaakt door SVDBFoto's voor meer klik op de naam?

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews