donderdag 19 oktober 2017

@Emm_Sports @cwxbenelux Hardlopen met CW-X Sportkleding #JUSTDOIT. #CW-X #hulpmiddelen

Vanmorgen, na gisteren een rustdag gehouden te hebben, heb ik eerst 3km hardgelopen met een voor mij hoog tempo..
Vervolgens een km gewandeld om hierna een rustige 5km te hardlopen.
Afsluitend gewandeld terug naar huis.
Ging het goed, zelf vond ik het wel redelijk goed gaan, aan de kleding lag het niet.
Met de support en steun van de CW-X kleding lukt het mij ondanks mijn NAH beperkingen toch te hardlopen.
Al wordt ik echt geen top hardloper, ik doe het tenminste.
Door het fietsen, wandelen en hardlopen ben ik ook veranderd, ik kan en belangrijker ik durf meer te doen.
Het heft mij enorm meer zelf verzekert gemaakt.
Dat ik ondanks mijn beperkingen nog steeds erg veel kan doen.
Het mooiste hieraan is dat ik dankzij NAH ook andere en nieuwe mensen heb ontmoet.
Sporten kan je heel ver brengen, al heeft menigeen wel een steuntje in de rug nodig om door te gaan of het überhaupt te gaan doen.
Zelf wilde ik graag weer kunnen rennen, even snel oversteken, de bus/trein kunnen halen, gewoon een kort sprintje kunnen maken.
Afgelopen jaren veel via internet opgezocht en geprobeerd wat voor mij het beste zou zijn,
Mij de ondersteuning geven dat ik weer kon hardlopen en belangrijker dat ik het kon blijven doen.
Op een gegeven moment ben ik bij CW-X uit gekomen. 
eerst bij cwxbenelux daarna bij EmmSports waar ik erg goed geholpen ben om de juiste passende sport kleding voor mij te vinden.
De spieren worden dan wel bestuurd door je hersenen, wat extra support voor je spieren maakt het zeker niet erger.
Soms heb je als mens wat extra hulp nodig om het beste uit jezelf te kunnen halen.
Ik sport liever met hulp dan dat ik helemaal niet zou sporten.
Een scootmobiel kun je kun je via de wmo krijgen, dan kun je zittend rondrijden, dat kun je geen sporten noemen.
Onder de WMO valt geen kleding die je kunnen helpen om te kunnen presteren, dat je je verbeterd om zelfredzaam te worden of te blijven.
CW-X kleding kan je daarbij erg goed helpen, deze kleding is niet goedkoop maar vergeleken met een scootmobiel een koopje en dan helemaal wat je er voor terug krijgt.
Iemand die gezonder is, minder tot geen zorg nodig heeft, vermindering of helemaal geen medicijnen meer.
Misschien wel volledig zelf reddend.
Dan is het een kleine investering met een enorm hoog rendement, uiteindelijk levert een persoon geld op ipv dat het alleen maar geld kost.
Helaas is dit toekomst muziek, mocht het überhaupt gebeuren.
Hulpmiddelen kan zo verschillend zijn, dat er verder moet word gekeken dan de bestaande hulp middelen van nu.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews