donderdag 26 oktober 2017

@Emm_Sports @DecathlonNED @XXLNutrition_ Trail running in Esmeer met @Miiego SportBelt

Aan trail running gedaan bij Esmeer.
Wel zoekend naar paden waar goed op te lopen is, ook om een leuke ronde te kunnen maken.
Vanmorgen wel met de Kalenji Trail Kiprun schoen van Decathlon gelopen, en met de Generator Revolution Tight en de Insulater Web Top van Emmsport gelopen.
Een mooie en goede combinatie om te trailrunnen in het bos.
Een andere en nieuwe omgeving maakt het voor mij soms wel lastig.
Ik mag graag om mij hreen kijken als ik aan het lopen ben, nieuwsgierig dat ik ben om mooie omgevingen goed te willen bekijken.
Wel een rustige omgeving waar het goed trainen is om te hardlopen door natuur gebieden.

Na het hardlopen een stuk gewandeld met XXL Nitrition bidon met water om vocht weer aan te vullen.
Met de sleutels in de Miigo Sport Belt opgeborgen ongestoord kunnen lopen, door de brede banden en platte snel sluiting de Sport Belt helemaal niet gevoeld tijdens het lopen.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews