zaterdag 6 januari 2018

@Emm_Sports @pixiesportswear @cwx_usa Hardlopen in mooie en compressie sport kleding.

Vanmorgen weer 10km hard gelopen in een tijd van 1:00:29 net nog niet binnen 1 uur.
Dat komt vast wel goed, daar ben ik niet bang voor.
Ik weet nu dat het moet lukken en met de CW-X kleding moet dat vast wel goed komen.
Tijdens het sporten ondersteund worden en de kans op een blessure minimaal maken maakt het dat ik ook meer durf.
Aan de tijd is dat vast wel te zien het ging vandaag al een stuk beter en sneller.
Met een temperatuur van 7 graden en een klein beetje regen was ik blij dat ik de Pixie shirt erbij aan getrokken had.
Een mooie supplex t-shirt wat ademd, snel droog is en het blijft ook lang mooi.
In een combinatie om te presteren en iets moois aan hebben geeft mij zelf vertrouwen om het beste uit mij zelf te halen.


De komende tijd wil ik proberen om de 10km steeds sneller te gaan lopen, mijn streeftijd is onder de 55 minuten te lopen.
Door te trainen moet dat mij vast wel lukken.
We gaan nu weer richting het voorjaar en ik hoop op mooie en wat warmere dagen te krijgen, dan gaat het lopen mij nog beter af.
De koude temperaturen merk ik wel met mijn #NAH.

Wel heb ik het gevoel dat na 5km gelopen te hebben het steeds makkelijker aanvoelt.
Alhoewel mijn tempo wel wat naar beneden glijd is het alsof ik wel erg lange aanloop nodig heb.
de komende weken maar eens kijken of het eenmalig was of dat altijd zo bij mij is.
Tijdens 5km wedstrijden merk ik dat niet, alleen vandaag met 10km leek dat zo.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews