vrijdag 16 maart 2018

@pixiesportswear #sportenmetnah Hardlopen op een koude dag in maart.

Vanmiddag een 5k stuk hardgelopen, in een ijzig voelende wind ging het toch wel redelijk goed.
Ik heb nah en ik doe aan sport, daarom staat het ook op mijn broek sportenmetnah.
Omdat iedereen moet kunnen sporten wat men kan en wil.
Fietsen, hardlopen en wandelen zijn mijn favoriete sporten.
Allemaal sporten die ik leuk vind maar zeker ook kan.

Fijne en goede sportkleding maakt het er alleen maar leuker op.
Voor iedereen is er wel goed passende sportkleding te verkrijgen bij Pixie.nl.
De Supplex hardloopbroek is ideaal om te dragen op koude dagen.
Deze broek heb ik nu al een tijdje, de broek zelf en de opdruk blijven goed, zelfs meerdere keren gewassen te hebben.
Wil jij bij jouw mooi en passende sportkleding neem dan zeker een kijkje op de website.
Voor iedereen en zoveel verschillende sporten is er wel kleding te verkrijgen.
De maat, kleur aanpassen geen enkel probleem.
Zelf inspirerende tekst bedenken en laten bedrukken mogelijkheden genoeg.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews