maandag 12 maart 2018

@Run2DayAssen @runandcasuals Run2day Bosloop Veenhuizen zaterdag 10 maart 2018




Zaterdag 10 maart de Lente bosloop gelopen in Veenhuizen.
Zaterdag was de Lente loop, de eerste van 4x (seizoen) lopen dit jaar.
Deze keer heb ik een andere 5km route gelopen dan vorig jaar.
een nieuwe route is wel even wennen, en helaas heb ik ergens onderweg de splitsing van de 5km en 10km gemist waardoor mijn afstand op 6,29km uit kwam ipv 5km.
Straks op zaterdag 10 juni een nieuwe kans om deze keer wel goed te lopen.
Ondanks dat heb ik zeker genoten van de mooie nieuwe route, en kom zeker de volgende keer weer.
In het begin was het misschien nog wat frisjes te noemen maar al gauw kreeg ik het warm genoeg en de buiten temperatuur vond ik zelf ook erg fijn om in te hardlopen.
Een klein maar een sportief en gezellig evenement om te lopen en lekker te kunnen hardlopen.
Voor mij hoeft het echt niet een evenement met duizenden deelnemers, ik vraag mij zelf waar het dan om het draait.
Voor mijn gevoel meer het idee om ergens aan mee gedaan te hebben dan het lopen zelf.
In Veenhuizen tijdens de bosloop gaat het om het lopen.
Hier zijn geen verliezers.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews